Have a question? Give us a call: +86 311 6669 3082

O le a le mea e fa'afesuia'i vevela i luga o le eleele

O le a le lelei o le sua vevela i luga o le eleele?

Mo mea fa'apipi'i lapopo'a e foliga mai e manaia le fa'ameatino gaogao, e taugata le tau o fa'ama'a tioata si'a.O le mamanu e fa'aitiitia ai le mamafa o le sele i tioata lelei, ae e lava le malosi e taulima ai tioata malo.

O le a le mea e sui ai le vevela i luga o le eleele po'o le tagata palota?

O le a le mea e fa'afesuia'i vevela i luga o le eleele

Fa'aoga e fa'avevela pe fa'alili oloa e le mafai e isi ituaiga fa'afesuia'i vevela ona fa'aauau pea.O oloa mo lenei talosaga: vevela maaleale, fai ata tifaga, viscosity maualuga, lapopo'a po'o le mama e le mafai e isi mea fa'afefe vevela ona fa'aogaina.

E fa'afefea ona galue le su'ega vevela po'o le tagata palota?

I mea fa'afesuia'i vevela, o lau fe'avea'i e tumu i le tautotogo e va'ava'a ai le pito i luga ma aveese lelei le vai mai luga.I le isi itu, o lau e faʻasaga i luga o le vevela o loʻo i lalo o le aʻafiaga o malosiaga faʻasolosolo.

O le a le fa'agasologa o le su'eina o le vevela i luga o le eleele?

O le "Votator process" mo le faia o ia oloa e mafai ai ona vave faʻafefe o gaʻo liusuavai i totonu o le Votator face-scraped surface heat exchanger, e mafua ai le fausiaina o le tele o tioata laiti.E mafai ona tui le nitrogen i le ga'o liusuavai, fa'aoso i lalo o le mamafa ma i totonu o se faiga tapuni.

Aisea e filifili ai la matou su'ega vevela i luga o le eleele?

I luga o le fa'avae o le 20 tausaga o le poto masani, o su'ega vevela i luga o le eleele ua suia lemu, le lelei o galuega fa'apipi'i i le tele o toniga, fa'atonutonu, ma toe fai fa'aauau gaioiga.

tupian1

E mafai e le Hebei Shipu Machinery ona tu'uina atu le seti atoa o masini kulimi kulimi, masini pailate margarine, masini fa'apu'upu'u, masini margarine ma masini ghee fuala'au.


Taimi meli: Sep-24-2022